RT-Range S

Producent: OXTS

Opis produktu

Śledzenie wielu celów
Śledź jednocześnie do 4 celów, bez względu na to, czy są to przenośne cele, takie jak inne pojazdy, rowerzyści i piesi; cele statyczne, takie jak zaparkowane samochody; lub cele punktowe, takie jak znaki drogowe. Mieszaj i dopasowuj również dowolną kombinację celów.

Technologia punktów charakterystycznych
Tworząc plik punktowy, użytkownicy mogą załadować do RT-Range S do 65 000 punktów statycznych. Symulowane pole widzenia może być wzmocnione, a gdy punkt pojawi się w polu widzenia, RT-Range S obliczy wszystkie standardowe pomiary zakresu do tego punktu. Jeśli w polu widzenia znajduje się jednocześnie więcej niż jeden punkt widzenia zostaną wyświetlone pomiary z najbliższych 4 punktów. RT-Range S automatycznie przełączy się, aby wyświetlić pomiary 4 najbliższych punktów.
Technologia punktów charakterystycznych została zaprojektowana do testowania systemów sygnalizacji świetlnej, ale istnieje wiele możliwości dostosowania, które sprawiają, że możliwości stają się nieograniczone.

 

Parameter Conditions Specification
Lateral Distance to Lane ±30 m 0.02 m
Lateral Velocity to Lane ±20 m/s 0.02 m/s
Lateral Acceleration to Lane ±30 m 0.1 m/s²
     
Parameter Conditions Specification
Longitudinal Range ±200 m 0.03 m
Lateral Range ±20 m 0.03 m
Resulting Range 200 m 0.03 m
Longitudinal Range Rate ±50 m/s 0.02 m/s
Lateral Range Rate ±20 m/s 0.02 m/s
Resulting Range Rate ±50 m/s 0.02 m/s
Resulting Yaw Angle 360° 0.1°

 

Śledzenie położenia pasa jedni
Do 8 linii – obliczanie pomiarów pasa ruchu w stosunku do 8 linii jednocześnie.
3 punkty odniesienia - ustawić 3 punkty na pojeździe, aby obliczyć pomiary, dzięki czemu dokładnie wiadomo, kiedy i w jaki sposób pojazd przekroczył pas ruchu.
Dynamiczna zmiana pasa ruchu - RT-Range S automatycznie przełącza bieżące pomiary pasa ruchu, gdy pojazd zmienia pas ruchu.
Testy NHTSA LDW - dokładność pomiarów RT-Range S jest zgodna z zalecanymi przez NHTSA specyfikacjami czujników.Wielokrotne pomiary w uzupełnieniu do standardowych wyjść nawigacyjnych i dynamicznych, w tym:

  • Odległość boczna od każdego punktu pomiarowego do każdej linii.
  • Prędkość boczna od każdego punktu pomiarowego do każdej linii.
  • Przyspieszenie boczne od pojazdu do każdej linii.
  • Kierunek w obrębie pasa ruchu.



Tworzenie i zapis map pasów ruchu
Akcesoria wózków pomiarowych są dostępne do szybkiego i łatwego pomiaru pasa ruchu. Narzędzie do pomiaru linii oprogramowania RT-Range upraszcza proste i zakrzywione linie.
Użyj funkcji generowania mapy, aby załadować wiele plików liniowych, edytować i wyczyścić linie, połączyć linie oraz skonfigurować do testów wkładki początkowe i docelowe.

Narzędzie niezbędne do ADAS
W połączeniu z inercyjnym systemem nawigacji firmy Oxford Technical Solutions, RT-Range S staje się podstawowym narzędziem do opracowywania, testowania i walidacji zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy (ADAS).
Oprócz pomiarów nawigacyjnych i dynamicznych obliczanych przez INS, RT-Range S przekazuje również zakresy względne dla pasów ruchu, celów stałych i celów ruchomych.
Pojedynczy moduł RT-Range S i INS w pojeździe może wykonywać testy śledzenia pasa ruchu, takie jak test NHTSA LDW oraz intensywne śledzenie celu. Dzięki dodaniu do pojazdu Hunter RT-XLAN oraz dodatkowych INS i RT-XLAN do maksymalnie 4 celów ruchomych, RT-Range S może być używany do testów takich jak EuroNCAP AEB, NHTSA FCW, tempomat adaptacyjny i innych.

Kompaktowy, wytrzymały, w pełni wyposażony
RT-Range S jest o 90% mniejszy od oryginalnego RT-Range, dzięki czemu oferuje bogatą listę funkcji, które sprawiają, że jest to preferowany wybór do testowania ADAS w jednym kompaktowym pakiecie.
Anodowana obudowa aluminiowa i wysokiej jakości złącza oznaczają, że RT-Range S jest wytrzymały
i niezawodny. Można go również zamontować na statywie RT-Strut, co zapewnia szybki i bezpieczny montaż.
Aby w pełni wykorzystać potencjał bogatego w funkcje oprogramowania RT-Range S, w zestawie znajduje się dedykowane oprogramowanie RT-Range. Oprogramowanie obejmuje narzędzia do pomiaru pasa ruchu i generowania map, wyświetlanie w czasie rzeczywistym oraz narzędzia do post-processingu. Dane RT-Range S mogą być również wykreślane i analizowane w oprogramowaniu graficznym OxTS NAVgraph obok danych nawigacyjnych, a nawet danych CAN pojazdu.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć ulotkę techniczną.

Zapytaj o przedmiot