Usługa wsparcia technicznego on-line w EC Test Systems

2008-11-24 Piotr Gawęcki

W trosce o Państwa zadowolenie z użytkowania zakupionych u nas produktów uruchomiliśmy usługę zdalnego supportu.

Od teraz pracownicy firmy EC Test Systems, poprzez zdalny dostęp w czasie rzeczywistym do Państwa komputera mogą rozwiązywać problemy, z którymi Państwo się borykają, pokazując jednocześnie, jak tego dokonać.

Aby umożliwić pracownikowi EC Test Systems dostęp on-line do Państwa komputera należy:

  • upewnić się, że komputer podłączony jest do sieci Internet
  • ściągnąć i uruchomić poniższy program:

TeamViewerQS

  • podać nr ID sesji, który pojawi się po uruchomieniu programu

Od momentu nawiązania połączenia pracownik EC Test Systems rozpocznie sesję zdalnego supportu.

W każdym momencie mają Państwo możliwość zamknięcia sesji i odzyskania całkowitej kontroli nad swoim komputerem.